Etický kodex
Máme etický kodex vůči svým spolupracovníkům i vůči zákazníkům. Všechny body kodexu bereme za své a řídíme se jimi.
- Zákazník je vždy na prvním místě (jsme loajální, slušní, nasloucháme mu, bez emocí řešíme jeho prosby a výtky, když je zákazník naštvaný je už pozdě, předcházíme ztrátě zákazníkovy důvěry v naše služby a odbornost, snažíme se o takovou práci, aby nás zákazník doporučil dále, všechny problémy řešíme hned, nic neodkládáme)
- Jsme ochotni podporovat své spolupracovníky
- Chceme vyhrávat a být v tom, co děláme nejlepší
- Jsme ochotni nést osobní odpovědnost za všechny naše kroky
- Nepoužíváme „to nejde“ a raději hledáme řešení
- Klademe důraz na přednosti našich lidí
- Jsme spokojení, protože děláme to, co nás baví
- Pracujeme v týmu, pro tým a cíl firmy
- Nepodvádíme
- Máme vůči sobě a zákazníkovi vzájemný respekt
- Plníme dohodnutá ujednání a časové dohody
- Jsme výkonní a efektivní
- Oslavujeme naše úspěchy a vítězství
- Nedovolujeme, aby problémy osobního charakteru stály v cestě naší práce
- Každý musí prodávat